25 October 2011

Soalan dan Persoalan

Amat sukar untuk dinafikan bahawa aku ni agak rajin orangnya. Oleh itu, disebabkan kerajinan yang terlampau semasa menghabiskan cuti yang sangat awesome ini lalu terlintas dihati nak buat 'benda' ni. Nak sebut nama spesifik pun taktahu amenda yang aku nak buat ni. Mari kita tengok dan hayati bersama :)

1) Siapa engkau sebenarnya? bagi enam.

i- Saya Malina. So, hai everyone ! :)
ii- Monster comel yang masih tidur dengan bantal busuk. Kini, esok dan selamanya.
iii-  Love photography, indeed !
iv- I can either be your best friend or your worst enemy. *keninkenin*
v- I j
ust want a "long time relationship" okk. Bukan pakai buang. 
vi- Aku lah yang nak kahwin tahun depan tu ! HAHAHAHA. okk tak kelakar. -__-



2) Benci? bagi enam.

i- Of course CICAK ! boleh histeria 10 saat kalau jumpa. 
ii- Menunggu. 
iii- Using Make-up. Kata natural beauty, harus lah tak pakai make-up bagai yedak ? 
iv- Mathematics. 
v- Liars. 
vi- oWang yunxx sukEw tUlis gewdixx gEwdix macam nie, kAw ta pEwnah pegy skowla kew ?

3) Sayang? bagi enam.

i- Allah S.W.T, Rasulullah S.A.W serta para sahabat. 
ii- Familia
iii-Roomies
iv-Girlfriends and boyfriends yang gila ohsem !
v-Bantal kecik (bantal busuk)
vi- _______________ (my dear future husband)

4) Setiap kali nak keluar mesti bawak apa? bagi enam.

i- Phone
ii- Telekung (if jalan lama/jauh)
iii- Purse yang mengandungi cash dan ATM card. Aku bayar pakai CASH je okk.
iv- Lip balm
v- Clean&Clear blotting paper.
vi- Bawak diri of course. 


5) Apa yang tak tercapai lagi? ni random.

i- memiliki Canon EOS 600D.
ii- Lesen kereta. 
iii- BlackBerry Bold 9900/9930
iv- Belajar main gitar.
v- Meluahkan perasaan terhadap _________. TETTTT !
vi- Dean list. Entah bila aku nak dapat DL. -___-


6) Yang unik tentang diri anda?

Finger print saya corak abstract. 


7) Hati sudah terisi? berikan ciri-ciri si dia itu. bagi enam

    Kroohhhh...

    8) Kenapa sayangkan yang kat atas tu?

    Kalau dah nama pun soul-mate siapa tak sayang kan ? 

    9) Dah jumpa kawan sejati?

    sambung krohhh krohhh

    10) Apa pendapat anda tentang tag random ini?

    Baik untuk menajamkan minda dan menguji tahap kepantasan menaip. zas zas zas..!
    *maklum, dah lama tak menaip buat assignments*

    11) Apa pandangan tentang orang yang tag anda ni? nak satu perenggan :p

    Takde siapa tag pun, aku je yang syok sendiri, perasan kena tag. -___-. Btw, again.. aku copy dari Aeno. =B . 
    Aku tahu mesti kau pelik kan Ain, sebab aku boleh COPY kan kan ? Takpayah "Disable right click" sangat lah Ain. HAHAHA. segala code layout kau pun aku boleh curik kot :P 

    12) Tag 6 org.

    Sanggup dan rajin ? Silakan..




    Kbye.
    Much Love,
    Malina Azmi