15 September 2011

Semester Akhir, Episod akhir : Last but not least #Part 1

its only less than 2 weeks. *kesat airmata*
mungkin ini entry terakhir yang aku karang di bumi Merbok, Kedah. 
Dear PL3B-ians,

Sepanjang 3 semester kita bersama, banyak benda best kita buat kan? Tak terasa pun 3 sem tu lama, kejap gila kot. Tahu-tahu minggu depan 25hb September 2011 kita dah habis asasi. Tarikh keramat 23hb Mei 2010 & 25hb Sep 2011 aku takkan lupa dimana ia bermula dan ia berakhir. Jejak masuk PL1B pada mulanya aku rasa TAK BEST pun, tapi benar kata pepatah TAK KENAL MAKA TAK CINTA, sebab CINTA aku abadikan diri selama 3 sem di "B". *ayat takboleh blah* . Kawan, betapa aku berharap cerita kita tak berakhir sampai sini, tapi satu perkara kita perlu sedar, "setiap yang bermula pasti akan berakhir" dan "setiap pertemuan pasti ada perpisahan" kan ? Tipu lah kalau aku cakap aku tak sedih kita dah nak berpisah, 1001 cerita kita cipta bersama. Kita semua ni pun dah macam adik-beradik. Korang lah kakak, korang lah adik dan korang jugak lah abang. Suka duka kita harung bersama, memang aku takkan lupa. Lepas ni masing-masing akan bawak haluan sendiri kan ? aku taknak cakap banyak, aku doakan korang berjaya dalam apa pun yang korang buat lepas ni. Siapa yang dah berjaya jadi lawyer tu nanti ingat-ingat lah aku yang taktahu nak jadi apa ni :) Yang pasti, bila balik KL nanti aku sure akan nangis teringat dekat korang ='( 
Kawan, aku SAYANG korang semua !


Disini jua memori tercipta,
walau seketika terjalin kasih kita
mungkin disini kita kan terpisah
kenangan bersama tiada ku lupa
yang terpahit jua termanis
semunya bagiku terindah
ku ingati buat selama-lamanya



PL3B|May-Sept 2011


ps : Good luck and all the best in coming exam. Maaf salah silap selama kita kenal.

pss : banyak lagi gambar yang aku nak upload tapi tunggu "Last but not least #Part 2" pulak.
Kbai ! :D

  Lots of love,
malinaazmi