27 September 2011

Semester Akhir, Episod akhir : Last but not least #Part 2

Last.. this is real punya last !
25hb September hari terakhir dekat Merbok. sebelum balik kena hadap killer paper dulu, LAW III. bapah ahh,memang KILLER habis. spot satu pun tak keluar. Jujur aku cakap aku tak baca apa selain spot. Terasa sangat lah bodoh bila tengok soalan semalam tu, haram jadah PART B satu pun aku tak tahu, yang PART C aku tibai je apa yang tahu padahal satu pun taktahu. ah lantak lah. Dengan berbekalkan carrymarks sebanyak 35, harap dapat C pun boleh. Lepas habis jawab, keluar dewan je ada yang kelam kabut nak balik dah, sumpah sebak aku masa tu. 

Tapi yang lagi buat aku sedih gila bila nak tinggalkan roomates, lagi2 masa aku dah nak balik, ada sorang roomate aku yang tak balik bilik lagi. Aku paksa mak aku tunggu kejap, sambil tu aku dengan roomates yang lain try call dia, tapi dia tak jawab. Tapi disebabkan parents aku nak cepat, aku tak boleh tunggu lama-lama. Sumpah sedih sangat masa tu sebab aku tak sempat nak jumpa dia. Depan mama jugak aku menangis sebab tak dapat jumpa roomate aku yang sorang tu. Lepas tu mama konon2 pujuk nak sedapkan hati aku lah, "takpe la, nanti dekat sana jumpa lah. Nanti kita pergi rumah pakcik roslan dekat Kajang, kita singgah rumah dia" 


Nelfi, tahu tak aku nangis tak dapat jumpa kau. Last day pulak tak dapat nak peluk cium babai kau. Aku rasa Nina lagi sedih sebab dia duduk jauh, entah bila lg dpt jumpa kau kan. Tapi nak buat macam mana, kau ada hal kan masa tu. Lepas dapat message dari kau baru rasa lega sikit sebab sebelum tu kitorang semua risau kau pergi mana, hilang macam tu je. Takpe lah, itu namanya takde rezeki lah nak jumpa. 

Nina & Nelfi, 3 sem kita sebilik. Dah rapat macam adik beradik pun. Dengan korang aku gelak, dengan korang jugak lah aku bergaduh tapi dengan Nelfi je lah selalu gaduh. :D
Semester satu, semua benda kita buat sama-sama. dari makan, mandi sampai lah tido pun sama-sama. Yela, masa tu semua penakut ya amattt. Rindu gila kot masa tu.. dan bilik kita yang paling bising antara semua bilik dekat floor tu kan. 
Semester dua, Aida pulak masuk sebab dia kena pindah bilik. Bila dia masuk bilik aku tu 
at least buat dia banyak bercakap sikit sebab dia ni punya la susah nak bukak mulut. Kesian jugak dekat dia sebab selama ni dia duduk bilik 2 orang, ada privacy sikit. Tapi bila dah masuk bilik aku, privacy tu memang tak ada lah. So, kena lah tahan kan dengan kitorang yang setans setans ini kan.


Banyak memori kita selama 3 sem dekat M1-02-08. Rasa kejap gila pulak stay dekat situ. Siapa lah junior yang bakal menempatkan diri beliau dekat bilik tu kan. Harap2, korang jaga la bilik tu macam akak-akak jaga bilik tu selama setahun setengah ni. ewahhh, amanat habis ! 
nelfi,nina,aida
miss u guys soooooo badly ! =(


sebelum ni aku tak pernah ada roomates, dan korang yang pertama.
Terima kasih sebab jadi roomates yang best buat aku.
Terima kasih sebab terima aku seadanya, tahan dengan perangai aku, mood aku, mulut aku
selama kita sebilik.

Dear Nina, hai DATIN ! terima kasih sebab tetiap minggu bawakkan makanan free sampai aku sendiri tak malu tanya 'arini nina bawak apa eh?" Untung kau balik tetiap minggu kan, untung lagi kitorang :D. Terima kasih sebab temankan aku pergi toilet selama ni. Maaf salah silap aku selama kita berkawan. Sorry selalu kutuk bahasa baku kau tu. :D  Lagi satu, semoga kau berbahagia dengan Arif :))

Dear Nelfi, hi gorgeous ! aku rasa aku yang paling banyak menyusahkan dan buat kau bengang kan. Terima kasih sebab tahan dengan aku, hahah. Halalkan semua yang kau bagi, ajar aku macam-macam, lagi-lagi pasal "pronunciation" yam yem tu. :D pastu, temankan aku tengok movie dan kadang-kadang temankan aku mandi :D dan layan apa aku cakap. terima kasih girlfriend :) nanti mesti rindu nak gaduh-gaduh dengan kau. Last but not least, aku doakan kebahagiaan kau dengan Amsyar, ewahhh. :D eh lupa nak cakap, aku dah suka pakai "baju kecik" yang kau asyik suruh aku pakai tu tauuu. HAHAHAHA.

Dear Bukk,  terima kasih sebab sudi duduk dengan kitorang selama satu sem setengah. Walaupun kita kenal tak lama, tapi kita dah macam adik-beradik kan. Sekelas dan sebilik pulak tu. Sorry kalau selama ni kau annoyed dengan aku, Terima kasih banyak2 temankan aku pergi toilet malam2. HAHAHA. Semoga berbahagia dengan Mahadi, Adam, aaaa Fik... aaa.. Akhe.....  siapa-siapa lah ! :D jaga adik ninie baik2 naaa ! rindu nak kata kau nirmala bonat lagiii.

banyak lagi nak cakap sebenarnya tapi tak tertulis. 

Tak kisah lah lepas ni mungkin korang lupakan aku, tapi just one thing yang korang kena tahu, AKU SAYANG KORANG SANGAT-SANGAT ! tipu lah kalau aku cakap yang aku akan lupakan korang macam tu je, 3 sem kot kita duduk sebilik. Suka duka kita harung bersama, kawan. :)

 in memoir of M1-02-08



tetiba mood lagu Kenangan Terindah :(

aku tak fikir apa-apa pun sekarang ni, dah 2 hari emo teringat dekat Merbok dan korang.