09 January 2030

Personal Wellness Coach | Jurulatih Pengurusan Berat Badan : 011-26267295 (HERBALIFE MEMBER MALAYSIA)






Masih stress dengan diri sendiri sebab gagal turunkan lemak dan berat walaupun dah bersenam dan diet ?

“Saya selalu Zumba, berpeluh macam banyak sangat lemak terbakar tapi berat tak turun juga”

“Aku pergi gym, tapi tu laaa bab makan kelaut ah!“

“3 tahun lepas boleh je pakai saiz S, tahun ni naik pulak saiz ke L, acane ni?”

“Nak bersenam jadi kurus, tapi aku takda stamina, tak fit langsung weh , tu yang gemuk sampai sekarang”

========================================================
TURUN BERAT SENDIRI vs TURUN BERAT BERSAMA JURULATIH ?
========================================================

Turun berat sendiri :

Tak ada bimbingan COACH.
Tak tahu MAKANAN apa yang sesuai.
Tak Serius sebab tak ada orang PANTAU progress.
Tak tahu SENAMAN yang sesuai.
Tak ada MOTIVASI.
Kebarangkalian NAIK BERAT badan semula lebih tinggi.
Kalau turun banyak pun tak ada orang nak bagi RECOGNITION




Turun berat bersama jurulatih :

 COACH Peribadi,feel free to ask anything !

 Analisa berat badan (KG, Body Fat, Otot etc.) dan FOLLOW UP
 PELAN PEMAKANAN mengikut kalori individu.
 ILMU ASAS pemakanan & senaman yang boleh diamalkan secara berterusan
 TIPS turun berat dengan pantas walaupun makan nasi.
 eBook resepi sihat & pelan senaman secara PERCUMA
 ✅PDNFFFG GPEMANTAUAN dari coach supaya anda lebih berdisiplin.
 DIRECT COACHING melalui online atau offline





Ikuti kisah kejayaan saya TURUN BERAT ➤ MOMENTO LOST 14KG



HERBALIFE MEMBER MALAYSIA
AHLI BEBAS HERBALIFE MALAYSIA

Herbalife Klang
Herbalife Bukit Raja
Herbalife Meru
Herbalife Kapar
Herbalife Setia Alam
Herbalife Puncak Alam
Herbalife Bukit Jelutong
Herbalife Glenmarie
Herbalife Kota Kemuning
Herbalife Shah Alam
Herbalife Subang Jaya
Herbalife Petaling Jaya

JURULATIH HERBALIFE (OFFLINE & ONLINE COACHING)
TURUN BERAT | NAIK BERAT | TENAGA & STAMINA SUKAN
NURMALINA BADRUL AZMI (COACH MAL)
WHATSAPP / MESSAGE : 011-26267295